מדוע 99% מהישראלים יקנו את הנכס הראשון שלהם בתקציב המקסימלי

99 מתוך 100 ישראלים שיקנו נכס, ירכשו אותו בסכום המקסימלי אותו הם יוכלו להשיג, הכולל: הון עצמי, משכנתא ועזרה מההורים, האם טוב הדבר?

לפרטים נוספים פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז נפתח בתשובה הברורה, לא, זה לא נכון, לאחר רכישת נכס יש צורך בסכום לא מבוטל אותו אנחנו נצטרך להעמיד לטובת מוצרי חשמל, שיפוץ, ריהוט ועוד. מדובר בסכומים שלכל הפחות יסתכמו בעשרות אלפי שקלים, במיוחד אם מדובר בנכס ראשון, מאיפה נממן את צרכים אלו אם הוצאנו את כל כספנו לטובת רכישת הנכס?

משכנתא אחת – יועץ משכנתאות המתמחה בהכנת תשתית פיננסית שתאפשר גם לכם לרכוש את הנכס הגדול ביותר אשר מתאים למצב הפיננסי שלכם, וגם להשאיר לכם מספיק כסף לרכוש את הריהוט ומוצרי החשמל שתמיד רציתם, לקבלת יעוץ משכנתא מלאו את טופס צור קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם. תשובה מהירה מובטחת.

כיום, רכישת נכס בכלל ודירה בפרט הינה משימה לא פשוטה, רבים מאיתנו מתקשים לחסוך לרגע המיוחל, עקב יוקר המחיה, מיסוי גבוה, תשלומים לגני ילדים ולבתי ספר אשר בין הגבוהים בעולם והשכר הממוצע במשק נכון לינואר 2018 עומד על 9,802 ש"ח, מה שלא משאיר לנו עודף בסוף החודש לצורך חיסכון.

זוגות אשר מעוניינים לרכוש דירה ראשונה לרוב נתקלים בבעיית גיוס הון עצמי. כדי לקבל משכנתא עבור דירה ראשונה הזוגות נדרשים להמציא 25% מערך הנכס אותו הם מעוניינים לרכוש. דירה ממוצעת בישראל (נכון לנובמבר 2018) עולה מליון וחצי שקלים, ולכן על הזוגות להמציא בממוצע סכום של 375 אלף שקלים, לאחר מכן הבנק יבדוק את כושר ההחזר, ורק במידה והם עומדים בכל הקריטריונים הם יקבלו משכנתא ויצליחו לרכוש דירה אשר תהיה בבעלותם.

יועץ משכנתאות לזוגות צעירים

אך מה לגבי זוגות אשר מתקשים לחסוך ואינם יכולים להמציא 25% מערך הדירה עקב משכורות נמוכות והוצאות כלכליות גבוהות כמו שכירות, גני ילדים, הוצאות על רכב. זוגות אלו עלולים להגיע לסטטוס של "מסורבי משכנתא", וכדי לרכוש דירה הם יזדקקו לעזרתו של יועץ משכנתאות אשר מתמחה בתחום משכנתא למסורבי משכנתא או מסורבי בנקים.

משכנתא אחת מתמחים בהשגת משכנתא גם במקרים מורכבים של מסורבי משכנתא, ואף לזוגות אשר מבקשים להשיג משכנתא ללא הון עצמי.

מדוע הישראלים קונים דירה בכל התקציב שלרשותם.

בניגוד לשנות ה-70 וה-80, תקופה בה רבים היו קונים דירות 2-3 חדרים, בקומה שניה, שלישית ואף רביעית ללא מעלית, כיום לא נהוג לרכוש דירות מסוג זה, גם בגלל שהם כמעט ולא קיימות בשוק, וגם בכלל שאנשים לא רוצים לרכוש דירות כאלו, ולכן רוב הזוגות מחפשים דירה 4-5 חדרים על מעלית, ואם אפשר גם במרכז הארץ, המירוץ אחרי דירה של 4-5 חדרים במקום אטרקטיבי, מעלה את מחיר הדירה לכ-2 מליון שקל ומעלה, ובמילים אחרות, הרוכשים יצטרכו לספק סכום של 500-800 אלף שקל ש"ח הון עצמי, כיוון שלעמך ישראל (למעט משקיעים ובעלי הון) הסכום לא מצוי בכיסם, יש צורך ביצירת פתרונות, ומכאן שכאשר הם ירכשו את הדירה לא תמצא הפרוטה בכיסם.

הרגשת ביטחון הנלוות לרכישת דירה

בדרך כלל לאחר רכישת דירה ואחרי נפילת המתח, ישנה הרגשה של שלווה וביטחון כלכלי עבור אותם זוגות. ההרגשה שהם הסתדרו בחיים והשיגו את הדבר הקשה ביותר ומעכשיו כל השאר הם בעיות קטנות.

הוצאת החסכונות אשר צברתם במשך כל חייכם עבור דירה הינו צעד מלחיץ ומפחיד. לכן, מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות אשר יעזור לכם בקבלת המשכנתא הטובה ביותר עבורכם עם תנאי החזר נוחים.

יועץ משכנתאות מאפשר לנו גם לקנות את הנכס שרצינו וגם ליצור עבורנו תנאי החזר נוחים שלא יסכנו את עתידנו הכלכלי ויכולת ההחזרים שלנו בשנים לאחר רכישת הנכס.

פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.