משכנתא למסורבי משכנתא

סיבות לסירוב משכנתא וכיצד ניתן לקבל משכנתא לאחר סירוב?

משכנתא למסורבי בנקים – יועצי המשכנתאות המנוסים שלנו יסייעו וימצאו בעבורכם את הדרך לקבלת המשכנתא גם אם על פניו הדרך לקבלת משכנתא חסומה בפניכם.

אז אם הבעיה היא רק – המשכנתא – בואו אלינו! אנחנו נלווה אתכם עד שיהיה לכם בית!

חשוב שתדעו:

  1. אנחנו לא עושים קסמים, צריך לעבור דרך והדרך לא פשוטה.
  2. אנחנו מספקים משכנתאות בנקאיות בלבד (לא עובדים עם מימון חוץ בנקאי).
  3. אתם צריכים להשיג הון עצמי מינימלי של 10% משווי הנכס אותו אתם מבקשים לרכוש.
  4. השירות/הליווי שלנו בתהליך של משכנתא למסורבי משכנתא הוא לא רגיל- אז אל תצפו לשלם מחיר של ליווי יועץ משכנתאות רגיל.
  5. יחד עם זאת, אתם תשלמו עבור הצלחה בלבד. לא הצלחנו לא שילמתם.

אז אם אתם מסורבי משכנתא בבנק, אבל אתם חושבים שההכנסות שלכם הם כאלה שאתם יכולים לעמוד בהחזרי המשכנתא, ואתם מוכנים ללכת עם זה עד הסוף, צרו איתנו קשר ונשמח ללוות אתכם בתהליך.

לפרטים נוספים מלאו את טופס צור קשר באתר ויועץ משכנתאות יצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.

משכנתא למסורבי משכנתא

קיימים סוגים שונים של משכנתאות אשר לרוב המבדיל בינם הוא:

א`- תנאי הריבית, גובהה ומספר שנות ההחזר.

ב`- ייעוד השקעה, אשר מאפשר גישה למשכנתאות ייעודיות כגון: משכנתא לזוגות צעירים וכו`.

במקרים מסוימים נמנע מלווים לקבל משכנתא משום שאינם עומדים בתנאי הסף או שקיימים תנאים נוספים שמונעים מהם לקבל אישור לקחת משכנתא, אי יכולת החזר חודשי, הון עצמי נמוך, הלוואות מרובות ועוד.

אנשים אלה יוגדרו מסורבי משכנתא או מסורבי בנקים. משרדנו מתמחה במציאת הדרכים לקבלת משכנתא למסורבי משכנתא / משכנתא למסורבי בנקים.

הסיבות לסירוב משכנתא

יכולת החזרים נמוכה

הסיבות לסירוב משכנתא יכולות להיות רבות, לדוגמה: אדם או משפחה אשר מבדיקת תלוש המשכורת וחישוב הכנסות המשפחה אל מול הוצאותיה, לא עולה האפשרות לקיומו של עודף פיננסי שניתן להשתמש בו לצורך תשלומי החזרים.

אנשים אלה ייאלצו להיעזר במשכנתא למסורבי משכנתא / משכנתא למסורבי בנקים אותה יש לתפור באמצעות יועץ משכנתאות בעל יידע בתחום ייחודי ומורכב זה.

הון עצמי חסר

גם כאשר אין ברשותכם את סכום ההון ההתחלתי הנדרש על מנת לקבל משכנתא (25% מערך הנכס) יסרב הבנק לתת לכם משכנתא ותוגדרו כמסורבי משכנתא.

זהו עוד מצב אשר בו יש לפנות למי שמתמחה בתחום משכנתא למסורבי משכנתא / משכנתא למסורבי בנקים על מנת שימצא את הדרך לממש ולהגיע למצב שבו יהיה ניתן ליטול את המשכנתא בתנאים סבירים.

הון עצמי חסר ויכולת החזרים גבוהה

ישנם מצבים מורכבים אשר אינם עומדים ברגולציה הסטנדרטית של נותני המשכנתאות כגון משפחה בעלת הכנסה גבוהה, המצויה במצב של עודף פיננסי ויכולת החזרים גבוהה אך אין ברשותה הון עצמי מספק על מנת לקבל את המשכנתא בדרך ברגילה.

הדרכים לקבלת משכנתא

יועצי משרדינו, הנם בעלי ניסיון רב בליווי ומציאת הערוצים הפיננסיים, כלכליים החלופיים  אשר מאפשרים למסורבי משכנתאות ליהנות ממשכנתא למסורבי משכנתא / משכנתא למסורבי בנקים.

מסלולים אלה לעתים נסמכים על הון המצוי בידיו של בן משפחה והוא מוכן לסייע. לעתים יש בידכם נכס קיים וניתן בדרכים מסוימות להשתמש בנכס הקיים כחלופה להון העצמי הנחוץ.

כמובן שמסלול ההכנה לקבלת משכנתא למסורבי משכנתא / משכנתא למסורבי בנקים הנו מורכב ופתלתל ודורש מומחיות וניסיון בסבך הביורוקרטי וכל מסלול הינו אישי ומתאים אך ורק למי שעבורו נתפר.

יעוץ פיננסי ע"י יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות של משכנתא אחת יסייע לכם באיסוף כל הנתונים הרלוונטיים באשר למשאבים הפיננסיים העומדים לרשותכם וכן כוח ההחזרים העתידי שלכם.

במידה וברשותכם עסק נבצע עבורכם כחלק בלתי נפרד מההיערכות לקבלת משכנתא למסורבי משכנתא תהליך של ייעוץ פיננסי מקיף שמכסה את כל המשתנים אשר יש לקחת בחשבון ואשר יאפשרו לכם, בסופו של דבר, לקבל את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר האפשריים ויבטיחו את מימוש תכניותיכם.

הדרך הטובה ביותר לרכישת נכס נדל"ן הנה כאשר יש בידינו הון עצמי מספיק לביצוע הרכישה אולם, הדרך המקובלת ביותר לרכישת נכס היום הנה בעזרת נטילת משכנתא.

יועצי המשכנתאות המנוסים שלנו יסייעו וימצאו בעבורכם את הדרך לקבלת המשכנתא גם אם על פניו הדרך לקבלת משכנתא חסומה בפניכם. אז אם הבעיה היא רק – המשכנתא – בואו אלינו! אנחנו נלווה אתכם עד שיהיה לכם בית!

לפרטים נוספים מלאו את טופס צור קשר באתר ויועץ משכנתאות יצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.