משכנתא לדירה שניה

אנו במשכנתא אחת נשמח ללוות אתכם דרך הסבך הביורוקרטי לצורך קבלת משכנתא לדירה שניה ולהעניק לכם ייעוץ. פרטים נוספים ויצירת קשר עם יועץ משכנתאות פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

נשמח להעמיד לרשותך את ניסיוננו העשיר בתחום המשכנתאות.

משכנתא לדירה שניה הינו כלי מקובל מאוד כיום לקידום וביסוס מצבנו הכלכלי ובתחום הדיור. גם במשכנתא לדירה שניה כמו במשכנתא ראשונה עלינו לגייס הון עצמי של 50% מערך הנכס אותו אנו מעוניינים לרכוש וכך להיערך לקבלת היתרה כמשכנתא.

כאשר אין באפשרותנו לגייס כמחצית מעלות הנכס שבכוונתנו לרכוש, אנו נכנסים להליך של העמדת משכנתא כנגד נכס אחר הנמצא בבעלותנו, כאשר למעשה אנו מגייסים שני סכומי משכנתא נפרדים זה מזה. הטיפול ותנאי המשכנתא יהיו כבשני הליכים נפרדים להעמדת משכנתא.

משכנתא לדירה שניה והמצב בשוק ההון.

בשנים האחרונות, לאור המצב הכלכלי השורר במדינה ובעיקר ההתנהגות של שוק ההון, כאשר הריביות במשק נמוכות ביותר והתשואות על השקעה בכלים פיננסיים נמוכות ביותר עד אפסיות, בעיקר למי שאינו רוצה להניח את כספו על קרן הצבי ולהסתכן בהימורי הבורסה או השקעה בקרנות הון בעלות סיכון גבוהה.

רכישת דירה שניה יכולה להוות אלטרנטיבה מועדפת להשקעה ובשונה מהשקעה בבורסה, שם אתה רוכש בעלות ווירטואלית לכאורה, כאשר אתה מתכנן נכון ולוקח משכנתא לדירה שניה ורוכש אותה, אתה מחזיק בבעלות על נכס דלא ניידי שגם אם ישנה נפילה אקראית בערכו של הנכס הרי שלרוב ועל פי נסיון העבר מדובר בירידה זמנית וערך הדירה על פי כל התחשיבים ארוכי הטווח עולה בסופו של דבר והוא משיג תשואות יפות.

המשכנתא לדירה שניה לרוב תופנה לרכישה בפריפריה.

עקב העלויות הגבוהות של הדיור באזור המרכז והפיתוח המסיבי של הכבישים המובילים לפריפריה, לצד מאמצי המדינה לפיתוח אזורי הפריפריה וכמובן מחירי הדירות אשר נמוכים בפריפריה באופן משמעותי. ישנה נטייה לחפש ולמצוא דירה שניה באזורים מרוחקים המשכנתא לדירה שניה זו תהיה בדרך כלל בריבית טובה יותר מאשר הריבית לרכישת הדירה הראשונה.

יועץ משכנתא לדירה שניה

לכאורה נראה שמשכנתא לדירה שניה הנה פשוטה יותר לארגון ואולם מדובר בהרבה מקרים בשילוב של משתנים רבים כולל משתנים של מיקום הדירה ומקורות המימון, משכנתא ראשונה ומשכנתא שניה ובמקרים רבים גם אלה יהיו מפוצלות. ולכן לפני שאנו ניגשים אל בנק המשכנתאות רצוי שניעזר ביועץ משכנתאות עצמאי ומיומן שיסייע לנו בהיערכות המיטבית עבורנו.

אנו במשכנתא 1 נלווה אתכם דרך הסבך הביורוקרטי לצורך קבלת משכנתא לדירה שניה. פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.