כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה

שאלה בסיסית וחשובה, כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה?

משכנתא אחת מתמחים במתן פתרונות למצבים פיננסיים מורכבים. כאשר שאלות כגון כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה, ואתם שוקלים הגשת בקשה לקבלת משכנתא. וכאשר לא עומדים לרשותכם המשאבים הפיננסיים הנדרשים.

תוכלו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ משכנתאות טלפוני ראשוני ללא עלות, אנו מתמחים באישור משכנתאות גם כאשר ההון העצמי קטן במיוחד או אפילו לא קיים.

לפרטים נוספים פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

כאשר ברשותכם רק הון עצמי של כ- 10% ומתעוררת השאלות איך קונים דירה עם הון עצמי נמוך והאם ניתן לקבל משכנתא כשהון עצמי 10% הוא הסכום אשר לכאורה יש באפשרותכם לגייס אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם יועץ משכנתאות במשכנתא אחת על מנת שיסייע בידכם לתכנן את התשתית הפיננסית שתאפשר לכם ליהנות ממימוש המשכנתא לה אתם זכאים.

גובה ההון העצמי המינימלי הנדרש על מנת לקבל משכנתא נקבע על ידי הרגולטור ומושפע מדיניות הממשלה והחלטות בנק ישראל והוא אשר קובע כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה. כיום עומד גובה ההון העצמי הנדרש לרוכשיי דירה ראשונה על כ- 25% ממחירו של הנכס הנרכש.

משפרי דיור ורוכשי דירה שנייה אמורים להעמיד הון עצמי בגובה 50% מעלות הנכס. על מנת לקבל משכנתא ללא הון עצמי עליכם לפנות ליועץ משכנתאות עצמאי בעל ניסיון מוכח בתחום.

בעבר היה מסלול חלופי כאשר גורמים פיננסיים מוכרים על ידי הרגולטור העמידו לרשות הלווים תנאים פיננסיים שאפשרו רכישת דירה עם הון עצמי 10% וזאת על ידי גיבוי של חברות ביטוח שונות ליכולת העמידה במדיניות ההחזרים של ההלוואה. כיום לא ניתן עוד לקבל משכנתא בדרך זו.

במצב שנוצר עולה מחדש השאלה איך קונים דירה עם הון עצמי נמוך והאם ניתן להסתפק בתנאים החדשים בהון עצמי 10% בלבד ועדיין לעמוד בתנאי הסף של הדרישות הרגולטוריות לקבלת משכנתא.

לשיחה טלפונית עם יועץ משכנתאות – ולייעוץ ראשוני ללא עלות פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה?

אם הנכם זוג צעיר או יחיד והנכם מעוניינים לעבור ממגורים אצל ההורים או בשכירות עומדים בפניכם מספר מסלולים אפשריים. כאשר הנכם בעלי אמצעים פיננסיים מספקים על מנת לעמוד בדרישות הראשונות של הרגולטור הרי שלא ניצבת בפניכם כל בעיה לקבל משכנתא.

משכנתא אחת הנה חברה לייעוץ משכנתאות אשר מתמחה ביצירת תנאים פיננסיים לקבלת משכנתא, במצבים מורכבים, כאשר השאלה כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה מותירה אתכם בתחושה שלא תצלח דרככם במימוש זכאותכם לקבלת משכנתא ואינכם בטוחים שמקורות המימון שלכם מספקים.

אנו במשכנתא אחת נאתר עבורכם מגוון הזדמנויות ודרכים ליצירת התנאים פיננסיים אשר יאפשרו לכם להתייחס לשאלה כמה הון עצמי צריך כדי לקנות דירה מבלי לסגת מתכניותיכם לרכוש דירה בעזרת משכנתא.

כבר טיפלנו בהרבה מקרים של מסורבי משכנתא, שהשגנו עבורם אישור עקרוני למשכנתא, גם בתנאים של 95% מגובה המשכנתא.

איך קונים דירה עם הון עצמי נמוך?

השאלה הנובעת מהמידע אודות הדרישות הרגולטוריות לסף הון עצמי של 25% לרוכשי דירה ראשונה מעמידה רבים מהזכאים למשכנתא בפני מצב בלתי אפשרי למימוש זכאותם ומעורר את השאלה איך קונים דירה עם הון עצמי נמוך.

בין אם מדובר בזוגות צעירים, משפחות צעירות ובודדים הרי שבמקרים רבים תנאי החיים וסגנון החיים אינם מאפשרים גם לזוגות או משפחות שהכנסתם המשותפת עולה ההכנסה הממוצעת של משק בית בישראל (כ-15,500 ש"ח נטו – לפי נתוני למ"ס 2015) להעמיד הון עצמי העולה על הסף הנדרש.

בעבר הייתה אפשרות ליהנות ממשכנתא גם עם הון עצמי 10% אבל לאחר שינוי התקנות מסלול זה נחסם והתשובה לשאלה איך קונים דירה עם הון עצמי נמוך הפכה מורכבת הרבה יותר.

משכנתא אחת הינה חברה המתמחה במתן מענה למצבים אלה כאשר אין בידיכם הון עצמי מספק ועליכם להיערך ולהניח יסודות פיננסיים ייחודיים למצב מורכב זה.

אנו במשכנתא אחת נמצא את הדרך בעבורכם על מנת שתוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל הפיננסי העומד לרשותכם אשר במקרים רבים כלל אינכם מודעים לו.

לקבלת ייעוץ משכנתאות ראשוני ללא עלות פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.