ייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים

חברת משכנתא אחת מתמחה בייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים לצורך פיתוח והרחבה של מרפאת שיניים קיימת או הכנת תשתית ארגונית עסקית כוללת למען הקמת מרפאת שיניים חדשה.

להערכה והכוונה ראשונית ולקביעת פגישה צרו קשר או במייל: [email protected].

או פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

ייעוץ עסקי לרופא שיניים שלב הכרחי בהתפתחות המקצועית

ייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים מהווה כיום שלב הכרחי ומומלץ כאשר יש בכוונתכם לפתוח מרפאת שיניים עצמאית. בין אם אתם עתידים להיות הרופאים היחידים ובין אם בכוונתכם להקים מרפאה שבה יינתנו שירותי רפואת שיניים על ידי מספר רופאי שיניים.

מקצוע רפואת השיניים הנו מקצוע הנלמד על פני שנים רבות, ובישראל קיימים מוסדות לימוד מהמתקדמים בעולם להכשרת רופאי השיניים. אולם מסלול ההכשרה כולל הכשרה בסיסית ביותר בתחום העסקי. מרבית רופאי השיניים מתחילים את דרכם כמתמחים ולאחר מכן כרופאים צעירים במרפאות שיניים וותיקות פרטיות או ברשתות בריאות הפה של קופות החולים השונות.

כאשר בכוונתו של רופא שיניים להקים מרפאת שיניים חדשה עצמאית, לרכוש מרפאת שיניים קיימת או להצטרף כשותף למרפאת שיניים עליו לשקול במלוא הרצינות קבלת ייעוץ ארגוני ממי אשר התמחה בייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים.

משכנתא אחת מתמחה במתן ייעוץ עסקי בתחום חשוב זה

אנו נשמח להעמיד לשירותכם את ניסיוננו ולסייע לכם לצעוד ביטחון אל הגשמת מטרותיכם המקצועיות והכלכליות.
פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

ייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים הינו תחום מורכב ביותר. ההיערכות הנכונה בשלב קריטי זה תתווה את הדרך להצלחתכם ומימוש כישוריכם המקצועיים כרופאי שיניים. לכאורה מדובר בצעדי תכנון בסיסיים אשר דומים להקמתו או פיתוחו של כל עסק, אך כאשר מדובר במרפאת שיניים, לפניכם אין סוף משתנים חבויים אשר משפיעים במישרין ובעקיפין על יכולתה של המרפאה, קטנה או גדולה, לשרוד ולעבור בהצלחה את שלבי ההקמה וההתאקלמות הראשונים, ומשם לזנק, להתפתח ולהתבסס כמוקד בעל שם לרפואת שיניים עבור החולים ובו בעת כבסיס כלכלי איתן ויציב שעתידו מובטח, לרופא השיניים.

דוגמאות למשתנים שיש לקחת בחשבון בבואנו לתת ייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים:

עלינו להעריך במדויק את המצב הפיננסי הקיים, וזאת תוך איסוף כל הנתונים המשפיעים על תחום זה, כגון הון עצמי פנוי, מקורות הכנסה עתידיים, התחייבויות והחזרים עתידיים, הוצאות צפויות שאינן קשורות למרפאת השיניים, אך אנו המממנים שלהם ועוד.

לאחר שהיועץ העסקי של משכנתא אחת יאסוף יחד אתכם את מלוא הנתונים על המצב הקיים, היועץ העסקי יערוך תכנית פיתוח הכוללת יעדים מפורטים של מקורות מימון והכנסה, צפי לגבי הרחבת הקליינטורה, ולצידה המשמעות הכלכלית של הרחבה זו, וכיצד היא מתבטאת בהוצאות התפעול השונות מול ההכנסה הצפוייה. למשל, שירותי שיננית – האם יינתנו במרפאה או ייוצאו למיקור חוץ.

בשלב ההשקעה הבסיסית הראשונית, כאשר מדובר בהקמת מרפאה חדשה, יש לערוך חישובים מדויקים של עלויות הקמה והצטיידות, ומתוך חישובים אלה, להעריך (במדויק ככל האפשר) את גובה ההוצאות הקבועות הצפויות. כאשר מדובר במרפאה קיימת יש לבצע בדיקה יסודית של עלויות תפעול מפורטות אשר יאפשרו נקיטת צעדי ייעול במידת הצורך והימנעות מ"הפתעות-פיננסיות" לא רצויות.

כאמור לפנינו מערכת מורכבת ביותר של אין סוף משתנים אשר משפיעה משמעותית על חוסנו הפיננסי של כל עסק, ועל כן, מחייבת היערכות יסודית כגון שכירת שירות ממוחה – יועץ עסקי, אם יש ברצונכם להתפתח ולהתבסס בעיקר בתחום רפואת השיניים.

ייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים – המפתח לעתיד

ייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים אשר נעשה על ידי יועץ עסקי מיומן מבטיח לכם שתמצאו הדרך שתאפשר לכם להתפתח, להתקדם ולהגיע למלוא ההישגים התואמים את הכשרתכם כרופאי שיניים, והתפתחותכם לא תיבלם גם בתחום הכלכלי פיננסי.

חברת משכנתא אחת מתמחה בייעוץ עסקי לרופא שיניים/מרפאת שיניים לצורך פיתוח והרחבה של מרפאת שיניים קיימת או הכנת תשתית ארגונית, עסקית כוללת למען הקמת מרפאת שיניים חדשה.

להערכה והכוונה ראשונית ולקביעת פגישה לפרטים נוספים פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.
במייל: [email protected].