בניית תמהיל משכנתא

המונח תמהיל משכנתא מצביע על מצב בו אנו משתמשים ביותר ממקור אחד לצורך קבלת משכנתא.

בנוסף, מפזרים את סכום המשכנתא שאנו מקבלים ממקור אחד בין מסלולי משכנתא בעלי תנאים שונים.

רק יועץ משכנתאות מיומן ובקיא בתחום המדיניות, הרגולציה, ונוסחאות חישובי המשכנתאות, של הגופים הפיננסיים המעניקים משכנתאות יניח את היסודות האיתנים לבניית תמהיל משכנתא המתאים לכם בדיוק המרבי ובכך יאפשר לכם לממש בבטחה את תכניותיכם בתחום הנדל"ן – לקבלת פרטים נוספים אודות בניית תמהיל משכנתא, פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית תמהיל משכנתא

עבודתו של יועץ המשכנתאות על בניית תמהיל משכנתא משול לעבודתו של חייט אומן או לחלופין מעצבת/תופרת שמלות כלה, לצורך כך על יועץ המשכנתאות לאסוף נתונים רבים, נתונים הנוגעים לאופי הנדל"ן אותו אנו רוכשים ומטרות השימוש בו.

לדוגמה האם מדובר בנכס בנוי יד ראשונה מקבלן, נכס בנוי וותיק נכס המצוי בשלבי תכנון או נכס בתהליך הבניה. האם הנכס שאנו רוכשים מיועד לשמש אותנו שנים ארוכות או נכס לתקופת ביניים. משתנים אלה ישפיעו על קבלת ההחלטה ואופיו של תמהיל המשכנתא שיבנה.

בניית תמהיל המשכנתא מצריכה התייחסות מפורטת גם לנושא ההכנסה או צפי הכנסות עתידי במקרה שצפוי כזה (כגון: ירושה, החזר השקעה/דיבידנד, הון ממכירת נכס/מניות וכדומה) .

לאחר שהגדרנו את רמת ההכנסות הנתונה והצפויה בעתיד, נגדיר את מסגרת ההוצאות השותפות שלכם, כגון הוצאות על דיור כלכלה ואם יש לך הוצאות על רכב וכו`. אל ההוצאות הנ"ל יש להוסיף גם הוצאות עתידיות שיהיו לכם כגון גן פרטי לילדים, חוגים וכדומה.

לאור נתונים אלה יועץ המשכנתאות שלנו יכין עבורכם מכרז משכנתאות לצורך בדיקת מכלול האפשרויות, התנאים ומסלולי המשכנתא העומדים לרשותנו בין אם בבנק שלנו וכמובן גם בבנקים נוספים ( לא חייב לקחת משכנתא בבנק שלך, אפשר לקחת משכנתא בכל בנק בלי לעבור בנק).

כאמור, בניית תמהיל משכנתא איכותי ואידאלי עבורכם, יאפשר לכם, להתחשב במכלול הנתונים שנאספו להגיע לבחירת ההזדמנויות הפיננסיות המתאימות ביותר עבורכם ולבצע החלטות שייקחו בחשבון את מידת הסיכונים שברצונכם לקחת מבלי לערער את יכולת עמידתכם לאורך זמן במחויבות ההחזרים החודשיים.

לקבלת פרטים נוספים אודות בניית תמהיל משכנתא, פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.